Mors dag

Mors dag för ett år sen. Jag visste inte om vårt lilla embryo hade fastnat. Men jag hade en liiiiiiiiiiiiten tro att det kunde vara så. Jag mådde illa... Jag försökte att inte tänka för mycket, utan njuta av att jag fick vara mamma till Alvin.

Nu har jag två! Nu vet jag att det där illamåendet VAR en liten Emil som klamrat sig fast i livmoderväggen.

Som present idag bjöd sambon på lunch på Melanders fisk. Sen fick jag ta ett bad, helt i lugn och ro. Tänk att min present var att få vara utan barn ett tag. Lite knasigt egentligen.  Men det behövdes! Jag älskar mina barn mer än mitt eget liv, men för att jag ska orka ge dem glädje, kärlek och värme så måste jag få andas och vara ensam med mina egna tankar ibland!

Dagen till ära försökte Alvin leka med sin lillebror för första gången. Den finaste present jag kunde få!  De kommer ha sån glädje av varandra genom livet.

Det är svårt att få dem på samma bild, här är den som blev bäst... Alvin tyckte att Emil skulle köra hans radiostyrda grävmaskin. Emil tyckte det var roligast att titta på Alvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0