En prins

Jag tittade precis på pressträffen där prins Daniel meddelade att en prins blivit född. Jag känner att jag blir rörd, som alltid när bebisar kommer till världen. Jag minns att jag blev lika rörd för fyra år sen, då Estelle föddes, men att jag sen också blev ledsen, för jag ville ju också.
 
Nu har jag fått det där, inte bara en, utan två gånger. Jag har fått välkomna två barn till världen.  Jag har fått meddela världen att två barn har fötts. Kanske inte samma uppståndelse som när kronprinsessan fått sina barn, men för oss och våra nära har det förstås varit större.
 
Varje barn son föds är ett underverk, prins eller ej, och två av dessa underverk är mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0