Rapport från sommarlovet

Livet rusar på. Det är full fart från morgon till kväll. Jag får inte många sekunder över till mina egna tankar, än mindre till att blogga.

Vi har hunnit vara på Kolmården. Där träffade vi Bamse, något som Alvin verkligen uppskattade! Det märktes verkligen att han blivit äldre sen vi var där förra året, nu kunde han sitta och titta på delfinerna, han tittade på djuren i safarin, vi kunde åka karusellerna i Bamses värld. Det var en underbar dag!

Emil växer och växer och växer!!! Han tar verkligen igen det han förlorade medan han kräktes! Han har lärt sig vånda från rygg till mage. Idag tog jag fram Alvins lekmatta, för babygymmet rullar han bara ur. Han är världens gladaste bebis!

Alvin är också väldigt glad, fast han är ju treåring, så han blir arg när han inte får som han vill, vilket är ganska ofta, för hans svar på ALLT är Nej! Så det blir många konflikter varje dag. Men många mysiga och gosiga stunder!

Jag tycker det går bättre än vad jag befarade att ha båda hemma. Jag försöker se det som ert privilegium att jag får vara hemma en hel sommar med mina älsklingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0