Liten body

Nu är jullovet slut. Jag har lämnat Alvin på förskolan.  Så nu är det dags att ta tag i förberedelserna inför bebisens ankomst.

Jag började med att ta fram alla bebiskläder för att tvätta dem. Då hittade jag den lilla bodyn,  den som jag köpte i typ v 9 med Alvin, bad att få inslagen och sen gömde längst in i garderoben.  Jag vågade inte ha den framme av rädsla för att det inte skulle gå vägen. Sen var den den första bodyn Alvin hade på sig, trots att det var alldeles för varmt för långärmad body mitt i sommarvärmen. 

Den bodyn hittade jag. Den är så otroligt liten!!! Är det en så liten bebis vi ska få??? Jag tänkte att när jag köpte den vågade jag fortfarande knappt tro på att jag skulle få ett barn. Och snart har vi två! Snart ska ännu en liten få ha den lilla bodyn på sig!

Tårar av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0