Hemmaliv

Nu har vi varit hemma i två och ett halvt dygn. Vi har snabbt kommit in i lunket. På söndagen kom Alvin hem. Åh vad jag längtat efter honom! Han bryr sig inte så mycket om sin lillebror. Han säger "Hej bebis" i ibland och klappar på honom.

Lillebror har å sin sida inte gjort något väsen av sig direkt. Han sover och sover och sover. När vi kom hem var magen tillräckligt om så jag kunde ligga på sidan och amma. Underbart för då kan jag sova på nätterna. Han ligger i sitt babynest och ammar, och sen när han somnar behöver jag inte flytta honom, utan han sover kvar där. Alltså vaknar han inte. Så nu har jag fått tre nätter med skapligt mycket sömn! Underbart! 

I söndags var det Alla hjärtans dag.  Jag kan inte komma på något bättre sätt att fira den på än att för första gången får vara tillsammans som en familj på fyra! Aldrig har väl mitt hjärta varit så stort! Det kändes som om det skulle explodera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det någon förlossningsberättelse? Och grattis till den lilla 😊
Kommer ihåg när du var gravid första gången då vi hade ivf fikan i city 😊
Kram kampfisken

Svar: Hej! Ja jag minns också det fikat😀
Håller på och skriver berättelse, men svårt att få tid bara...
kampenmotklockan.blogg.se

2016-02-19 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0