Tjejmilen

Idag var det dags för Tjejmilen.  Min elfte totalt och nionde på raken. Eftersom jag är en envis jäkel när det gäller vissa saker fanns inte en tanke på att låta bli, trots att jag inte tränat eller knappt gått på hela sommaren. Att jag dessutom börjat känna av fogarna lite grann kunde inte heller stoppa mig.

Men jag hade tillräcklig insikt för att förstå att springa var det bara att glömma! Det fick bli en promenadvariant idag igen. För två år sen gick jag med Alvin, sex veckor gammal, i vagnen, och gick det då så skulle det nog gå idag.

Jag kanske inte skulle rekommendera att gå Tjejmilen när man är gravid i v 18. Jag tog mig runt, men det var rätt så segt de sista kilometerna. Nu känner jag mig helt ledbruten i hela kroppen!

Men jag gjorde det och nu kan jag börja se fram emot nästa gång om ett år. Då är jag förhoppningsvis i lite bättre form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0