MVC

Andra besöket på mvc idag. Det var ett extra inbokat besök eftersom jag mår så illa. Jon tyckte jag skulle höja dosen medicin och dessutom tog vi prov på sköldkörtelhormonerna, som tydligen kan orsaka illamåendet. Jag tror ju inte det är nåt fel på mig, men bra att de kollar!

Vi fick höra det underbara hjärtljudet!  Ett ljud som får det att bli varmt i hela kroppen,  hjärtat slår några extra slag och man känner sig lycklig lång tid efter...

Hon kollade mitt blodvärde också, och det var på väg ner, låg på 117 mot 128 senast, så nu blir det till att börja med niferex. Jag kommer inte ihåg om jag mådde dåligt av dem förra gången, men jag hoppas att de inte ska förvärra illamåendet i alla fall. 

Nästa tid vi bokade är i slutet av oktober, känns ju som evigheter tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0