Nu var det ett tag sen

Inläggen kommer inte så tätt. Det lunkar liksom på. Nu har jag tre veckor kvar att jobba och man kan lugnt säga att jag räknar ner! Trivs jättebra på jobbet men det är så tungt!

Illamåendet håller sig borta rätt så bra. Foglossningen är inte heller så farlig. I stället har jag fått ett annat problem av lite mer intim karaktär, son jag faktiskt inte vill skriva om i bloggen. Men det gör ont och irriterar ganska mycket!

Igår var jag på återbesök hos sjukgymnasten och hon konstaterade att vattengympa kan hjälpa både foglossning och mitt andra problem. Så redan idag på morgonen fick jag gå på mitt första pass. Så skönt det var att glida ner i varmvattenbassängen och känna sig viktlös ett tag! Och skönt att få ta i lite utan att det gjorde ont! Kände mig härligt trött i musklerna efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0