Vilken natt

Jag tyckte att magen kändes lite konstig i går kväll och jag ville inte ligga på den. Men jag somnade i alla fall. Vid 1 vaknade jag, mådde illa, kände mig uppblåst. Lite obehagligt i äggstockarna men inte ont. Sen började det,  rännandet på toa. Lös i magen som bara den. Jag låg vaken lääääääääänge. Försökte läsa på om överstimulering och diarré är ett symtom.  Men jag fattar inte om det kan vara det enda symtomet eller om man behöver andra också. Det kan lika gärna vara magsjuka, för både sambon och Alvin var ju nyss sjuka. Och jag vet inte vilket jag helst vill att det ska vara. Det spelar ju ingen roll egentligen,  bara det går över snart. 

Jag har i alla fall bunkrat med blåbärssoppa nu och så fick jag ju mer tid att kolla netflix. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0