Julens under

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Norrland. Vi fick snö och vackra dagar och Alvin hann leka i snön lite grann. Man vet ju aldrig om det blir enda chansen i år så det gällde att passa på.

Julen var underbar i år! För första gången fick vi se tindrande barnögon.  En liten pojke som först tyckte tomten var lite läskig men som sen vågade sig fram när han förstod att det delades ut paket. Han var nära att krama tomten men det blev en vink och ett "Hej då tonten,  ses!"

När jag såg hans så händer pilla med att öppna julklappar blev jag överväldigad av lycka. Att vi fick vår Alvin, att vi får ha ett barn och se hans lycka och glädje. Och lillebror jorden sig konstant påmind i magen, som för att tala om att "nästa år är jag med och då vill jag också ha massa julklappar".


Man känner sig välsignad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0