Tiden går.

16 fulla veckor har jag klarat av idag och i morgon går jag in i femte månaden! Har känt lite små rörelser idag, då blir jag varm i hela kroppen! Det är så skönt när man får små livstecken där inifrån!

Mår fortfarande rejält illa tyvärr! Nu har jag mått illa varje dag i 10 veckor och är så otroligt less! Jag hoppas hoppas hoppas att det släpper efter v 17, som barnmorskan sa. Eller hon sa att oftast släpper det efter v 12. Gör det inte det hänger det ofta i till v 17. Och släpper det inte då brukar man få dras med det hela graviditeten.  Åh jag hoppas inte att det blir hela tiden för mig!

Nu visar jag i alla fall stolt upp min mage. Den är rätt stor och allt är absolut inte bebis, men strunt samma, jag njuter av att för en gångs skull kunna släppa ut magen och vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0