Har man rätt att gnälla?

Jag är så otroligt fruktansvärt hopplöst less på detta illamående!  Jag har spytt tre gånger idag. Sista gången blev jag så ledsen för jag är så trött på att spy!

Men så drabbar det dåliga samvetet mig. Jag har önskat detta så hett och jag är så otroligt lycklig och lyckligt lottat som faktiskt lyckats bli gravid TVÅ gånger! Att jag om att går bra kommer få de två barn jag alltid önskat mig, det är helt fantastiskt! 

Det känns som att jag inte har rätt att gnälla, inte får klaga! Inte får känna att det är så jäkla jobbigt att gå runt och må dåligt hela hela tiden!

Jag ÄR lycklig och tacksam! Det är allt jag önskat mig! Men det gör inte illamåendet bättre tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0