CvL

Igår pratade jag med Carl von Linné kliniken. Så var man tillbaka där igen... Ringa, stå i telefonkö, få svar och så komma på nya frågor. Man vill veta allt allt för att då känns det som att det är lite närmare att något ska hända!

I alla fall sa jag att vi tänker köra med syskonförsök nu snart. Eftersom jag har regelbunden ägglossning så blir det i naturlig cykel, alltså inga mediciner. Känns grymt skönt, särskilt att jag slipper crinone, alltså progesteronvagitorierna. Jag minns att det var den enda medicinen dom jag mådde dåligt av egentligen.  Ont i magen fick jag. Men som sagt det slipper jag nu.

Eftersom jag hade äl för en vecka sen och den är rätt regelbunden så borde den komma om tre veckor. Sen blir det återföring tre dagar efteråt, om knappt 4 veckor. Känns helt galet att vi snart är där igen!

Förra gången vi var på CvL var vi på vul och fick se Alvins lilla hjärta slå för första gången. Hoppas att vi får åka dit igen i vinter och se ett nytt litet hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0