Ägglossning på g.

Nu är det snart dags för ägglossning igen. Jag håller ordentlig koll den här gången. Har under alla månader jag försökt inte hållit sån stenkoll som nu. Jag kollar tempen, ägglossningstest och nu försöker jag dessutom kolla om jag har fertilt livmodersekret. Jag har aldrig hållit koll på sekretet förut, så jqg har svårt att tolka det, men jag försöker lära mig.

Så vi ligger nu, bara köra på. Men mest kollar jag noga för jag vill kunna veta när ägglossningen kan förväntas komma vid ett eventuellt FET (planeringstokig som jag är). Men lite intressant är det och jag blir lite förundrad över att jag inte kollade så noga när vi försökte med Alvin. Det var en tanke med det förstås, jag ville inte stressa upp mig, utan försökte låtsas som att jag inte tänkte på det, för alla sa ju att om jag inte tänkte på det skulle det bli. Men nu vet jag att jag har försökt det så många gånger och det funkar inte. Jag är totalt oförmögen att inte tänka på det. Så då kan jag lika gärna tänka sjukt mycket på det, resonerar jag.

Ägglossningstesten visar än så länge negativt, så jag tror det blir tisdag eller onsdag, men den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0