Självklart ska inget gå smidigt

Fan också. För det första ingen glad gubbe idag. Det hade jag väl inte väntat mig heller kanske, men nån gång kan väl något bara flyta på???

Men det kanske var lika bra. Jag pratade med min gynekolog idag om att jag får spottings redan på dag 8 eller 9 i menscykeln. Hon tyckte att man skulle kolla upp detta med ett blodprov som tas en vecka efter ägglossning. Och i så fall blir det ju ingen återföring den här cykeln. Och visst är det bra att kolla upp det, för jag vill inte slösa bort ett av våra fina embryon. Och det kanske inte är nån katastrof.  Men jag hade ju längtat så efter den här helgen. Nu är det minst en hel jävla månad till!  Jag orkar inte!

Hon hänvisade oss till CvL så vi ska prata med dem först, de kanske säger nåt annat. Men nu börjar jag ställa in mig på att det inte blir nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0