Ruvardag 9.

Jag ligger hela tiden en dag före, trodde idag att jag är på ruvardag 10 men så var det ju inte. Spelar ingen roll egentligen,  men det visar ju hur otålig man är!

I Facebook-gruppen jag är med i diskuterade vi "toapappersgranskningen". Att man varje gång man går på toa bävar för att det ska vara blod på pappret.  Det är verkligen en plåga! Jag har vita trosor också för att kunna se minsta spår, eller ja man vill ju kunna utesluta minsta spår av blod. Det är en pärs för nerverna! 

Idag jobbar jag sista ruvardagen, sen ska jag vara mammaledig två dagar och sen är det helg och testdag. Så nästa gång jag kommer till jobbet vet jag. Undrar om jag kommer hit med gråten i halsen eller med glädjetårar??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0