Ruvardag 5

Från hopp till förtvivlan... 

I morse hade vi sex. Sen efter det gick jag på toaletten och då var det yttepytte blod på pappret.  Kanske typ 2 droppar blod. Mitt mod sjönk direkt. Började googla. Det KAN vara att slemhinnan blivit skör av progesteronet och att ett blodkärl brast av sexet. Det KAN vara en nidblödning eftersom det är typ en vecka sen äl. Det KAN vara spottings som inte betyder nåt. Och det KAN vara att mensen är på gång.

Alltså vet jag inte mer än jag gjorde innan. Men i mig är det stor skillnad.  Jag har lägre förhoppningar,  vågar inte hoppas.  

Pratade med min syster och vi kom fram till att eftersom jag inte kan göra nåt är det lika bra att bara ta det lugnt, försöka att inte tänka på det alls.

Lite hopp fick jag igen, men bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0