Ruvardag 1

Ja att ruva var nog den värsta delen i min förra IVF. Att bara gå och vänta, inte veta, och inte kunna göra något. Och där är jag nu. Men det är bara att andas, ta det lugnt,  den här tiden kommer gå över och antingen går det bra eller inte.

Jag blev jätteorolig i morse,  för det hade kommit brunt klet i trosorna.  Jag vet ju inte, men jag tror och försöker intala mig själv att det beror på att det blödde igår när han stoppade in embryot. Jag såg ju på nålen att det var blod och det är ju inte konstigt. Den lilla blödningen borde nu komma ut som brunt, eftersom det är gammalt blod. Och kletet är nog från crinonekrämen.

Så försöker lugna mig själv. Och för den delen är det för tidigt för mens eller sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0