Bok

Förra helgen ägnade jag åt att skapa en bok. Det var en fotobok, men det vart mest text. Jag gjorde en bok av bloggen. Från det att jag startade den till han kom. Jag känner att jag vill ha kvar det jag skrev, för att kunna gå tillbaka till sorgen och glädjen. Dessutom la jag in en hel del bilder, framför allt från slutet av graviditeten. Jag bara längtar till den kommer hem färdigtryckt! Ska bli så kul! Nu ska även mina nära och kära få läsa, bloggen har ju varit hemlig för dem. Så vissa saker har jag ändå censurerat...


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det skulle jag också vilja göra. Vart beställde du den ifrån? Hoppas du blir nöjd.
Kram

2014-05-01 @ 12:36:57
URL: http://meumvita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0