Så där jag!

Har varit sur på blogg.se nu ett tag, för jag har inte kunnat ladda upp bilder och dessutom har det varit andra saker som inte funkat. Mailade nu och frågade och svaret blev att jag skulle testa en annan webläsare. Och då gick det. Så voila!
 
En magbild. Inte den bästa kanske, men här ligger jag och magen ute i förstamaj-solen och har det bra.
 
Jag gjorde lite nytta idag, köpte lite plantor och planterade i krukor så det blir lite vårfint på tomten. Efter det var jag helt slut så jag la mig i solen och där hade jag det så bra så jag somnade. En stor poäng med att vara gravid är att man kan vila utan dåligt samvete. Så jag sov i solen medan sambon bytte däck och städade bilen. Jag brukar inte göra det annars heller, men nu behöver jag inte ens ha dåligt samvete för att jag inte gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0