Påsknöje.

Jag och hunden är på påsklov hos min mamma och pappa. Sambon är med sin familj i fjällen. Vi har inte så mycket att göra så mamma och jag har ägnat dagarna åt att titta på barnvagnar. Jag hade bestämt att vi skulle ha en Kronan duo S, för det var den enda jag hittat med så stora svängbara framdäck som vi vill ha. Men jag har inte riktigt gillat sittdelen. Så igår kom vi in på en butik som hade Emmaljunga. Och då öppnades en ny värld! Så nu har jag surfat runt, läst bloggar och forum. Och jag har kommit fram till att en Emmaljunga Edge Duo S passar oss och våra behov bäst.

Sambon ringde och frågade vad vi gjort. "Kollat barnvagnar" sa jag. "I TVÅ DAGAR???" utbrast han! Haha han är ingen shoppingmänniska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0