Vi lever!

Men det är knappt... Nej då ingen fara på taket, jag är bara superförkyld och det kombinerat med stora magen som gör att jag inte kan ligga eller sitta bekvämt samtidigt som det är vad som känns som en miljard grader ute, ja det är ingen bra kombination. Men förkylningen är ju övergående, precis som stora magen, och värmen kommer garanterat inte att stanna för alltid. Så det är bara försöka stå ut!
 
Annars har vi det bra. Lillen är kvar i magen, går in i v 36 i morgon. Överallt står att nu är magen som högst, man kan börja känna sig stor och klumpig och ha ont i ryggen. Och ja man kan väl säga att det stämmer rätt bra! Har rätt ont i ryggen framför allt och börjar längta lite efter att inte vara gravid längre... Samtidigt har jag ingen brådska att få ut honom, för jag känner mig inte redo än!
 
Har nu varit hemma i tre veckor och har ägnat mycket av tiden åt att städa, fixa och dona inför lillens ankomst. Just nu ligger det på is p.g.a förkylningen, men hoppas att det går över snart så jag kan fortsätta fixa! Vi har också varit på ultraljud, där vi fick se vår älskling ännu en gång och allt var som det skulle! Vi har varit på föräldrautbildningar och profylaxkursen, så nu känner jag mig rätt så redo för förlossning och allt vad det innebär.

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen ett livstecken :-)
Kul att se att allt är bra!

2013-06-09 @ 15:27:59
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0