Andfådd, illamående och trött!

Idag har varit lite av en mellandag för mig. Jag mådde rätt illa hela förmiddagen och har dessutom hög puls och lite svårt att andas. Efter lunch la jag mig i soffan och sov i två timmar. efter det blev jag lite pigg och städade i alla fall två skåp i köket. Jag får ta det i etapper, för jag blir helt slut efter en timmes städning. Märker stor skillnad bara mot när jag slutade jobba, men det är ju trots allt fyra veckor sen!
 
Köpte en så fin "babybok" idag på Coop. "När jag var liten" heter den. Det var som en vanlig "fylla-i-bok", men lite mer som en scrapbok, med små fack där man kunde skriva meddelanden och lägga in bilder. Svårt att förklara, men fin är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0