Inget nytt under solen...

Näpp måste göra er besvikna! Om ni trodde min tystnad berodde på att jag fött barn så var det fel. Jag har bara haft en kompis på besök så jag har inte tänkt på bloggen.

Nej de är status quo, på västfronten intet nytt. Känner ingenting som skulle kunna signalera att det börjar närma sig. Magen har inte sjunkit utan han trycker sig upp under diafragman nu mer än någonsin! Är rätt obekvämt faktiskt!

Jag tillbringar dagarna med att bada lite, åka iväg till exempel och handla, eller nåt liknande och sen blir jag så trött så jag måste vila i soffan och där försöker jag hitta en ställning som är bekväm. Jag går låååååååååååååååångsamma promenader med hunden. Och jag äter lite då och då men maten står mig upp i halsen hela tiden.

Så, slut på gnäll, men just nu känns det som att jag varit gravid i evigheters evighet och det är inte på väg att ta slut heller!

Kommentarer
Postat av: Cohen

Men visst borde det vara dags typ närsomhelst? Vill minnas att du är fem veckor före mig och jag är i 35 nu. Har du fått något datum för ev igångsättning eller avvaktar dem? Blir ni också erbjudna ett till UL efter 40+0? Min bm sa att ivf-are blir det då vi oftast är lite oroligare än gemene par och att vi oftast har kämpat mer för att lyckas.
Hoppas du inte svettas bort i värmen :) själv sitter man fortfarande inne på ett kontor med AC'n på max :p

2013-07-12 @ 16:16:04
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0