Fredagkväll.

 

Jaha en hel vecka har man jobbat då. En bra vecka, vi har för första gången på typ fyra månader varit full personalstyrka hela veckan. Trots det har jag haft ont i huvudet konstant hela veckan. Trodde det kunde bero på vätskebrist och drack massa vatten. Men tyvärr blev jag bara dunderkissnödig av det. Tänkte också att det kan bero på den enorma ljudnivå det blir när 10 barn leker med olika leksaker på ett platsgolv i ett rum på 20 kvadratmeter.

Men idag tror jag jag fick förklaringen. Vaknade med en oroväckande känsla i halsen, tror en förkylning är på g. Tyvärr! Har INTE tid att bli sjuk nu, alla mina kollegor ska ha semster de närmsta veckorna. Så nu blir det soffläge hela helgen med förhoppningen att det ska göra susen!

Avslutar med en bild. den här filten stickade min mamma när jag var i magen och hon hade den i vagnen. Den kommer passa perfekt i sommar!


Kommentarer
Postat av: Maria

SUPERGRATTIS till fint KUB resultat och livlig bebis och härlig bild!

2013-01-12 @ 06:23:43
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0