Glada besked.

Morgonen började med att jag tömde brevlådan eftersom vi glömde det igår. Och där låg ett brev från försäkringskassan. I det stod att jag beviljats graviditetspenning från 18 maj. Jag blev så himla glad och lättad så jag nästan började gråta. Mina fogar protesterar ordentligt nu och efter en dag på jobbet har jag rätt ont. Men nu har jag fyra veckor kvar och den tiden ska jag nog kunna stå ut hoppas jag!

Sen var vi på mvc och träffade vår barnmorska. Vi fick höra ett underbart hjärta som pickade på i 144 slag/ minut. Magen mätte 26 cm och allt var alltså som det ska! Så otroligt skönt!!!

Så idag svävar jag lite på moln, vilket jag behövde efter två otroligt tunga arbetsdagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0