Barnvagn och foglossning.

Idag blev det äntligen av, jag har beställt barnvagn!!! Jag har kollat och provkört, googlat och läst på. Våndats och funderat. Och till slut bestämt mig. Det blev en Emmaljunga Nitro. Nu kan jag slappna av, för nu finns ingen återvändo!

Tråkigt idag var att jag ficklampor jätteont i benen av att gå i Täby c bara i 20 minuter. Hur ska det gå att jobba??? Jag vill verkligen inte sluta tidigare än 17 maj!!! Har massor kvar att hinna!!! Ja jag får se hur det går i morgon och jag ska till läkaren på onsdag. Men just nu känns det inte så kul!

Kommentarer
Postat av: Cohe

"Grattis" till vagninköpet :D också kikat på emmaljunga nitro, den verkar bra! Hoppas det onda ger med sig och att du kan jobba så länge du planerat :)

2013-04-22 @ 17:36:03
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0