3 månader kvar.

Idag har jag exakt 3 månader kvar till BF. Och förhoppningsvis bara lite mer än en månad kvar att jobba! Nu börjar jag känna mig riktigt gravid. Magen är ivägen, det blir tungt och jag har känt av foglossningen nu ett tag. Men jag klagar inte för jag mår ändå bra! Nu har jag lyckats övertala sambon att det är dags att beställa barnvagn snart. Så idag var vi och tittade tillsammans. Vi lyfte och kände, mätte och testade. Jag tror vi har bestämt oss. Men ibland känns det nästan som ett svårare beslut än när vi bestämde att vi skulle skaffa barn. Jag hinner ändra mig flera gånger i veckan. Därför känns det som att det är lika bra att beställa snart så behöver jag inte fundera längre. Världens största I-landsproblem!!! Blogg.se fortsätter att vara en skitskida, kan inte ladda upp bilder längre och hälften av alla inlägg jag skriver blir inte publicerade. Så irriterande!

Kommentarer
Postat av: jakten efter total lycka

oj... så nära? Jisses så fort tiden går! Är glad för din skull!! Men när jag kikade in här blev jag också lite ledsen för min egen del, för det blir som ett litet bevis på att vi fortfarande står på ruta ett.

Lycka till med hela graviditeten och allt som kommer därefter :)
Kram!!!

2013-04-16 @ 19:15:19
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0