Yes! Äntligen! Dag 691.

Dom två orden kom lite tyst ur min mun när jag gick på toaletten på jobbet idag vid lunch. Sällan har jag blivit så glad över mensen. Kan nog säga att jag aldrig blivit så glad över mensen! En tung sten föll från bröstet! Jag är på banan igen. Kroppen är med mig.

Så på rasten ringde jag förstås Carl von Linne-kliniken. Pratade med en trevlig och hjälpsam sköterska. På onsdag kväll ska jag ta första sprutan. Och onsdag om två veckor ska vi åka dit för en första kontroll.

Sinnesfriden har återvänt nu när jag vet. Nu kan jag vänta en vecka till, jag vet i alla fall NÄR nästa steg kommer!

Kommentarer
Postat av: jakteneftertotallycka

Tänk va snabbt tiden kommer att gå nu :) Snart är du där!!! Grattis får man lov att säga, och lycka till :)
Jag håller tummarna för dig och hoppas att du ska må bra av hormonerna!!

STOR Kram

2012-10-05 @ 14:53:23
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0