Sista sprutdagen. Dag 706.

Ja så var det snart dags för sista Puregon-sprutan för den här gången. Jag har inte lidit av dem, men det ska bli skönt när det är slut! Det har börjat spänna ordentligt i magen nu. Jag känner mig konstant kissnödig. Det gör egentligen inte så ont, men det känns ömt och konstigt! Så nu längtar jag verkligen till äggplocket - inte bara för att det är nästa steg, utan för att det ska bli skönt att tömma ut alla de där äggblåsorna som nu fyller upp mina äggstockar!

Nu väntar mig fem lediga dagar, har bestämt att jag ska vara borta från jobbet måndag, tisdag och onsdag. Ska bli skönt att inte behöva stressa, utan verkligen kunna fokusera på att ta det lugnt! Jag har ju kört på i mitt vanliga hetsiga tempo under hela behandlingen och den senaste veckan har varit en helvetes-vecka på jobbet med många sjuka kollegor. Men nu ska jag ta mig tid att koppla av och bara må bra!

Snart ska jag ta sista puregon-sprutan och sen blir det nog sängen, för jag är riktigt trött!

Kommentarer
Postat av: jakteneftertotallycka

ÅHHH så spännande =) LYCKA TILL!!!
Klokt att vara ledig.
hehe jadu, jag vet hur det känns när det spänner och känns sprängfyllt- behagligt är det sannerligen inte. Hoppas du slipper överstimulering, för då är det ännu värre vill jag lova.
KRAM

Svar: Ja det hoppas jag verkligen att jag slipper!
kampenmotklockan.blogg.se

2012-10-19 @ 21:32:20
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0