Ruvardag 1. Dag 712.

Jaha ett helt dygn har gått sen jag blev ruvare. Jag har varit hemma från jobbet även idag, men nu känns det mycket bättre i magen, så i morgon är det dags att jobba igen. En dag känns lagom, sen blir det helg igen!
 
Jag tänker att jag inte ska förändra mitt liv så mycket nu när jag är ruvare. Jag tänker att om jag mår bra kan kroppen koncentrera sig på det som är viktigt. Men en sak som jag ska försöka är att stressa mindre. Jag vet hur det brukar vara på jobbet, jag kör i 180 och kopplar inte av en sekund. Men nu tänker jag ta det lite lugnare, inte stressa och det jag inte hinner det får vara.
 
Har inte hört något från kliniken om eventuella embryon till frysen, jag hoppas de ringer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0