Alla onda ting är två? Fortfarande dag 694.

Ja vad ska man säga? Jag trodde poängen ned klimakteriet var att man slipper mensen. Men nu sitter man här, i ett artificiellt klimakterium och med en mensvärk från helvetet. Humöret är minst sagt växlande...

Ena sekunden bryter jag ihop av trötthet, tycker sambon är jobbigast i världen och skäller på hunden som inte förstår varför matte har så bråttom tillbaka till soffan. Sen gråter jag av glädje för att jag har en sambo som erbjuder sig att laga mat och tittar kärleksfullt på min underbara hund som ligger och snarkar i sin korg. Jag sjunker ner i ett varmt bad och njuter av att slappna av i magen, men några sekunder senare får jag hjärtklappning och tömmer ut hälften av varmvattnet för att slippa svettningarna!

Klimakteriekossa och PMS-tant på samma gång. Inte helt lätt att vara min familj just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0