Så jäkla glad! Dag 556.

Jag är så himla glad idag! Jag gick på jobbet och längtade tills arbetsdagen skulle vara slut. Så ringde min telefon och jag tittade snabbt, för jag väntade på att mamma skulle ringa. Och så var det min gynekolog som ringde.

Det senaste provet såg bra ut, jag hade en bra äggreserv i mina äggledare. Så nu har hon skrivit ihop alla papper och skickat remissen till Huddinge sjukhus. Äntligen!

Jag är så glad för nu är det verkligen bara max tre månader kvar tills vi får sätta igång med hela processen! Jag kommer ligga på och tjata också, så kanske det till och med kan gå lite fortare!

Nu ska jag bara njuta av det hela och baa tillåta mig själv att vara GLAAAAAAAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0