JA, men nej! Dag 537.

Gynekologen ringde idag. Våra blodprovssvar har kommit och allt var som det skulle! Skönt! Och svaret kom mycket fortare än jag trott. Så det var positivt!

(Med risk för att låta som Tony Irving...) MEN!!!

Hon hade missat att jag behövde ta ännu ett hormonprov. Hon skickar en remiss på posten som förhoppningsvis kommer redan i morgon, så kan jag ta det testet på måndag. Det tråkiga är att det kunde ta några veckor att få svar på testet. Suck! Så nu drar det ut på tiden lite extra!

Men men, försöker att inte hetsa upp mig. Det var klantigt av henne, men inget att göra nåt åt. Jag gillar henne som gynekolog, hon är lugn och inger förtroende, och det känns viktigare. Jag hade inte heller väntat mig de andra blodprovssvaren så fort, utan sett det två veckor framåt, så i praktiken blir det väl ingen större skillnad. Men det vore ju trevligt om nåt för en gång skull gick smidigare än vad man trott.

Men det är soligt ute och då är det mer soligt i humöret. Därför känns det inte så tungt trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0