Mer väntan

Hade fått veta att innan den 18 skulle jag få en kallelse till kliniken där jag ska göra spolningen. Så när jag inte fått någon i måndags ringde jag, för jag var precis i slutet av menscykeln och då ska spolningen göras. Men då fick jag bara höra att "vi har skickat en kallelse till dig och du måste ringa på första mensdagen". Suck då får jag vänta en månad till! Blir irriterad. Inte egentligen arg för det är ju inte deras fel att jag inte fått brevet, men hon som jag pratade med var så nonchalant och otrevlig. Som att hon inte fattar att det faktiskt är människor hon har att göra med och att det här är jobbigt nog som det är.

Jaja bara andas och ta det lugnt en månad till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0