Barnkläder. Dag 581.

Min kusin fick sin dotter igår. Jag har haft svårt att handskas med hela hennes graviditet. Hon är samma ålder som jag och allt i mig har skrikit att det är orättvist och jag borde också få! Därför höll jag mig oväntad lugn när beskedet kom och jag kunde vara uppriktigt glad för hennes skull! Så glad att jag idag bestämde mig för att köpa en present!

Jag kom in i klädbutiken och hittade bäbisavdelningen. Sen tog det stopp! Det började bränna under ögonlocken! Jag kunde inte titta på de små söta tröjorna! Ett par små, små, gröna strumpor blev droppen! Jag gick igen.

Ska ringa syrran och fråga om vi ska ge en present tillsammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0