Önskelista.

Kära tomten!

Min absolut största önskan har redan gått i uppfyllelse när jag den 8 november fick två streck på min sticka! Så därför önskar jag mig nu:

Att lillskrutt mår bra i min mage och stannar hos oss för alltid alltid!
Att alla jag lärt känna genom blogg och familjeliv också ska få sina önskan om ett barn uppfylld!
Att min bästa kompis ska lyckas med sitt IVF i februari!

Kan du fixa det tomten???

Och förresten, kan du göra nåt åt mitt illamående så vore jag glad!

GOD JUL ALLA!!!


Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Det var en fin önskelista tycker jag :) Önskar dig en riktigt god jul. Kram!!

2012-12-24 @ 09:50:32
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: jenads

hoppas verkligen att eran lillskrutt i magen stannar kvar. god jul

2012-12-24 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0