Jobbar igen.

Äntligen tillbaka på jobbet igen! För de är verkligen äntligen! Visst är det jobbigt på jobbet, men det är skönt att vara igång och inte bara sitta hemma. Det blir lite mer rutin med maten, jag äter ordentlig frukost vilket faktiskt minskat illamåendet en aning.

I fredags bröt jag ihop för att jag mådde så illa och åkte till Apoteket och köpte postafen. Skulle helst vilja klara mig utan men jag klarar verkligen inte att må så illa, jag kan inte tänka på nånting annat och vill bara gråta hela tiden. Nu mår jag visserligen lite illa, men det går att stå ut med!

Går in i v 9 idag... Hipp hurra, en vecka till avklarad! Och i morgon är det ultraljud!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du ska på ultraljud!!! Mindre kul att du mår lite illa. Följer din blogg efter vi fick lite kontakt på familjeliv.se

2012-12-03 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0