Ja....

Blir inte så många inlägg just nu. Känns som att allting flyter på och jag kan inte skriva om illamående och trötthet varje dag. För det är ungefär så mins dagar ser ut. Vaknar, mår illa. Går till jobbet, mår illa fram till lunch. Blir sen supertrött men klarar mig igenom arbetsdagarna. Kommer hem ca 17.00, går ut med hunden. Äter middag och mår lite illa. Är trött och somnar mellan 20 och 21.

Inget toppenliv kanske, men det är av en bra orsak och det kommer gå över. Nu fokuserar jag på att ta mig till semestern sim börjar om en vecka.

I går natt drömde jag att min lilla bäbis kommit fram. Jag lyckades faktiskt ta hand om den, men att byta bajsblöja var lite svårt. Jag är ju van från jobbet, men barnen på förskolan är ju lite äldre och mer robusta och kan hjälpa till lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0