En liten insats.

Är så TRÖTT på kvällarna just nu så jag orkar inte ens kolla in alla bloggar. Om jag lägger mig ner nu 19.30 så somnar jag. Är väl en kombination av att helvetet på jobbet fortsätter, graviditeten och postafen-tabletterna, som motverkar illamående men gör en trött. Men jag tar tröttheten hundra gånger hellre än jag mår illa! Tröttheten kan jag i alla fall sova mig ifrån.

Vill bara uppmana alla att gå in på www.foraldravralet.se. Föräldravrålet är ett initiativ där föräldrar, mor/farföräldrar, mostrar, fastrar, gudföräldrar, bonusföräldrar, och alla vuxna som bryr sig vill ryta till för att politikerna ska göra klimatfrågan till en prioriterad fråga! Vi som alla vill sätta barn till livet borde också vilja ge dem en bra och hållbar värld att växa upp i!

Leta efter dem på facebook också och gilla sidan. Över 1000 personer har gillat sidan bara idag!

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0