Blodprov och bangare.

Igår tog jag massa blodprov, bland annat för kub-testet. Inget märkvärdigt med det.

Vi är bjudna på fest på nyårsafton och redan i oktober tackade vi ja. Det har hänt lite sen dess, och under julen kände jag att jag mest tyckte det skulle bli jobbigt att gå på fest. Jag som är så trött på kvällarna får panik av tanken på att måsta hålla mig vaken till efter tolv och sen efter det måsta köra bil genom hela Stockholm. Så kom sambon hem från sin julresa och erkände att han inte heller var så peppad att åka på fest. Så jag mailade värdinnan och sa att vi bangar.

Det är ändå skönt med att vara gravid, alla är väldigt förstående och fattar att man måste lyssna på kroppen. Så för oss blir det en lugn nyårsafton med mig, sambon, hunden och lillskrutt (Charlie). Och det är ju ändå dom som är viktigast för mig!

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Det låter supermysigt tycker jag. Det blir lugnt för oss med. Vi blir 6 st här hemma som ska äta trerätters och spela sällskapsspel. Mer orkar jag nog inte. Även om jag tycker den värsta tröttheten har försvunnit nu i v13 :) Kram och gott nytt år!

2012-12-29 @ 18:13:10
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Frida "Titti"

Tycker ni gör helt rätt med att vara för er själva om ni vill det. Jag och sambon tänker göra samma sak, vara bara vi två och rå om varandra och äta god mat i vår ensamhet på nyår = Underbart!

2012-12-29 @ 22:40:58
URL: http://tittins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0