Unbaby me. Dag 657.

En facebokk.kompis hade lagt ut denna länken:

http://nojesguiden.se/blogg/​tobias-bostrom/​istallet-for-barn-sveriges-rege​ring

Enligt den finns det nåt som heter "unbaby me" som gör att man kan byta ut bäbisbilder på facebook mot andra bilder. Jag vet inte om det är sant, jag är inte tillräckligt smart för att fatta om det fungerar på riktigt eller om han skämtar om det.

Men jag önskar att det var så! Tänk om man kunde slippa alla bäbisbilder och bäbisstatusar som alla mina "i 30-årsåldernkompisar" lägger upp på sina underverk. Alltså jag förstår att man lägger upp bilder på det bästa man har (även om jag godkänt att min sambo skjuter mig om jag börjar med det när/om vi får ett eget :-). Men kan jag inte bara få slippa se dem!!! Jag brukar snabbt bläddra förbi dem och låtsas att jag inte sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0