Min smala lycka. Fortfarande dag 647.

Jag har en riktigt stor last här i livet. Det är att dricka cola zero. Jag kan dricka hur mycket som helst. Varje dag på min rast går jag till affären och köper en flaska. Om jag en dag inte kommer iväg till affärn känns den arbetsdagen jättejobbig!

Jag vet att det inte är bra, att det till och med är skadligt. Men jag kan inte låta bli! Det är så gott och jag mår bättre om jag i alla fall får dricka nånting gott! Jag har lovat min sambo att i samma sekund som jag blit gravid ska jag sluta, för barnet ska slippa det. Och det tänker jag göra.

I början när jag försökte bli gravid lät jag bli att dricka så fort det fanns en chans att jag var gravid. Men det gick över rätt så fort. Nu tänker jag att så länge jag inte blir med barn ska jag i alla fall få dricka min favoritdryck! Och det kommer jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0