Livet flyter på. Dag 634.

Jaha så har man jobbat två dagar och snart börjar den tredje arbetsdagen. Visst är det lite skönt att komma in i rutiner och känna att man gör nånting på dagarna, men skulle inte sagt nej till några veckor mer semester. Eller lite färre timmar arbete om dagen. Sambon tyckte att jag skulle ju kunna gå ner i tid om jag vill, men jag tänker dels på pensionen och dels på min SGI. Dessutom finns ingen anledning att inte jobba heltid för mig, förutom att det är skönt att vara ledig. NÄR vi har vårt eller våra barn kan ju dessutom deltid vara mer befogat!!! Annars händer inte så mycket. Har mens just nu och idag kommer att bli en värkdag, det känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0