Mellandag. Dag 533.

Vissa dagar går nästan en hel dag utan att man tänker på hela situationen med barn - inte barn - utredning. Idag har varit en sån dag. Faktiskt! Haft mycket annat att tänka på. Deklarationen bland annat. Trodde att det skulle bli krångligt eftersom jag skaffat F-skattesedel förra året, men jag behövde inte deklarera det i år. Därför blev det den enkla "skriva-på-varianten". Har dessutom pluggat och hjälpt systeryster med sin onda rygg. Bra att få annat att tänka på!

I morgon är det Valborg. Jag är ledig, sen hoppas jag att det blir något galej. Vi får väl se. Om vi inte blir bjudna nånstans får vi väl hitta på något själva. Vore skönt att slippa fixa för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0