Uppdatering

Jag ser att det fortfarande är några som jollar till bloggen lite då och då. Det händer inte så mycket här på bloggen. Min kamp är över. Jag har mina två barn och nu är jag i ett annat stadium i livet, småbarnstiden, med allt vad den innebär. Att slitas mellan jobba och familjeliv och känna sig otillräcklig på båda ställena. Att ständigt vara trött. Men samtidigt vara uppfylld av kärlek och lycka. Att vara arg på barnen när de krånglar men smälta totalt när de sträcker ut armarna mot en.

Jag har nu en annan blogg som handlar om mig och Alvin som vandrar Roslagsleden tillsammans och samtidigt samlar in pengar till Världens barn. Kika in på http://alvinvandrar.blogg.se så får ni se hur stor han blivit, vår lilla kille som vi längtade så mycket efter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback