Vi drog till Uppsala.

Sambon och jag har haft planer på att resa bort denna vecka. Först försökte vi hitta en resa till värmen, men det var ganska kört. Sen tittade vi lite på kryssningar, nån europeisk stad eller möjligtvis nåt spahotell. Men vi hittade inget vi var sugna på eller som var tillräckligt prisvärt. Men vi kände att vi var tvugna att göra nåt!
 
Så vi tog så långt som till Uppsala. Vi bodde på hotell där i två nätter. Jättemysigt var det! Lämnade hunden hos mina föräldrar och det är trots allt rätt skönt att vara utan hund ibland och slippa promenaderna. Vi spenderade mycket tid på hotellet, badade bastu och bara umgicks med varandra. Perfekt, den lilla boost av kärlek man behöver få ibland.
 
Snart är det tillbaka till vardagen igen. Men, som min syster skrev i sin blogg efter sommaren, det är vardagen som gör att vi kan leva våra liv och åka på semester ibland! Skönt i alla fall att illamåendet är lite mindre än innan semestern och jag att jag har hunnit vila mycket, så jag har lite nya krafter att ta tag i vårterminen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0