Ultraljud

Charlie, säg hej till världen!
 
Idag har vi fått se en liten ängel fladdra runt. Hjärtat slog och hen rörde sig hela tiden.
 
Det första jag såg när hon hittade Charlie var ett ryck, då tänkte jag "DEN LEVER!!!!!" Äntligen kan jag slappna av lite. Jag har varit så otroligt orolig de senaste dagarna, så nu känns allt väldigt bra! Men fortfarande är det svårt att ta in att den där underbara varelsen vi såg på skärmen faktiskt finns i min mage och fortfarande ligger där och hoppar runt.
 
Efteråt gick vi och åt thaimat, på samma ställe som vi åt efter att vi gjort gravtestet. Vi skämtade om att dit måste vi åka efter förlossningen, efter första steget, efter studenten, efter att hen fått sin doktorsexamen... Hahaha vi har inga små planer för stackars Charlie ;-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är ju alltid skönt att se att den rör sig och lever :)

2013-01-10 @ 21:31:53
URL: http://ivantapanummertva.blogg.se/
Postat av: Fertilitetsresresa

Underbart <3

2013-01-15 @ 19:51:17
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0