På spaning.

Idag blev det en härlig långpromenad i solen med sambo och hund. Jag hade konstigt ont i mag/rygg-partiet, men tvingade mig ut för jag känner att jag behöver röra på mig!

I alla fall var vi inte ensamma om idén att gå ut och gå i solen... Typ halva befolkningen var nog ute. Och då märkte vi att vi börjat intressera oss för nåt nytt. Barnvagnar! Varenda vagn granskade vi. Hur såg däcken ut? Verkade de lätta att köra i snön? Det var nära att jag gick fram till vissa och frågade vad det var för märke och om de var nöjda, men jag hindrade mig...

Men jag tycker det är en riktig djungel med vagnar. Så när det börjar närma sig och det syns ordentligt på magen då kommer jag nog göra slag i saken och gå fram och fråga de jag ser har en vagn jag tycker ser bra ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0