Good news och big news!

De goda nyheterna först. Jag mår inte illa längre! Vågar faktiskt skriva det nu, för nu har jag inte mått illa på hela veckan. Vilken underbar känsla att kunna äta allting och inte känna lukter och må bra!

Men sen till de stora och ännu godare nyheterna. Min syster ringde i torsdags och berättade att hon är med barn. Bara i v 4 än så länge, men ändå! Jag skrev ju redan i somras att hon inte ville börja försöka med en trea förrän jag blivit gravid. Och även om jag försökte övertyga henne om att hon inte kunde vänta på mig så satte de tydligen igång efter mitt positiva test. Och pang bom så blev det!

Så om det går som det ska nu för oss båda så kommer kusinerna födas med lite mer än två månaders mellanrum. Förstå hur roligt de kommer ha tillsammans!

Mina föräldrar vet inget och jag var där igår kväll och fick bita mig i tungan hundra gånger för att inte säga nåt när mamma pratade om att jag ju kunde låna både det ena och det andra av syrran. Men nu behöver hon ju det själv! Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul! Jätteroligt att höra det!

2013-01-19 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0